„Dumna z naszych” Biedronka powołała szeroką kadrę

„Dumni z naszych”


Kibice odliczają dni do Mistrzostw Świata w piłce nożnej w Rosji. Ich emocje dodatkowo rozpalił Adam Nawałka, selekcjoner reprezentacji Polski, który właśnie ogłosił 35 nazwisk, z których wybierze kadrę na nadchodzący turniej. O 19 z 35 piłkarzy powołanych do tzw. szerokiej kadry już dziś można poczytać w specjalnym albumie dostępnym wyłącznie w sklepach sieci Biedronka w ramach akcji „Dumni z naszych”.

 

Album „Dumni z naszych” jest elementem nowej akcji lojalnościowej Biedronki. Publikacja powstała przy współpracy PZPN i światowego lidera na rynku naklejek – firmy Panini. W albumie znaleźć można szczegóły na temat polskiej reprezentacji, dane biograficzne piłkarzy oraz ich osiągnięcia. Nie mogło w nim zabraknąć informacji o takich piłkarzach, jak np. Robert Lewandowski, Wojciech Szczęsny czy Kamil Glik. W sumie znajdziemy ciekawostki aż o 19 piłkarzach, z 35 powołanych do szerokiej kadry reprezentacji Polski na Mistrzostwa w Rosji.

 

Piłkarze są też prezentowani na naklejkach i kartach, które klienci otrzymują bez dodatkowych opłat w Biedronce za zakupy za min. 40 zł, a także gdy nabędą odpowiednie produkty, zgodnie z regulaminem akcji. Do zebrania w albumie jest 96 naklejek z wizerunkami 20 piłkarzy oraz zdjęciami ilustrującymi ważne dla polskiego futbolu momenty, a także 18 kart kolekcjonerskich.

 

- Emocje kibiców właśnie zostały podgrzane ogłoszeniem w piątek szerokiej kardy przez Adama Nawałkę. A z Biedronką już teraz, dzięki specjalnie przygotowanej kolekcji, fani mogą lepiej poznawać wybranych zawodników, ich osiągnięcia i statystyki i to przy okazji codziennych zakupów. Zabawa będzie jeszcze ciekawsza dzięki darmowej aplikacji mobilnej darmowej aplikacji mobilnej „Dumni z naszych”, do pobrania z Google Play Store oraz Apple App Store. Pozwala ona archiwizować kolekcję zebranych kart i naklejek. Znaleźć w niej można także emocjonującą grę – zachęca Dorota Wrotek-Gut, dyrektor ds. komunikacji marketingowej w Jeronimo Martins Polska S.A.

 

Dzięki akcji Biedronki i albumowi „Dumni z naszych” kibicie mogą zapoznać się z historią polskiego futbolu, m.in. dowiedzieć się, kiedy został założony Polski Związek Piłki Nożnej, kiedy swoje pierwsze zwycięstwo odniosła polska reprezentacja i w którym roku zadebiutowała na mistrzostwach świata. Znajdziemy tu także terminarz rozgrywek najbliższych Mistrzostw w Rosji.

 

Naklejki i karty kolekcjonerskie można zbierać do 1 lipca br. Cena albumu dla posiadaczy karty lojalnościowej Moja Biedronka to zaledwie 9,99 zł/szt., a dla pozostałych klientów to 14,99 zł/szt. Szczegóły akcji, w tym jej regulamin, znaleźć można na stronie: www.biedronka.pl/dumniznaszych.

 

Zobacz także

Masz informacje?
Adres
E-mail
Śledź nas
Zadzwoń:
515 434 034
Radio eMKa Włocławek
Radio eMKa Facebok

Realizacja